Terugblik: dit was de Toets2daagse
Op 6 en 7 december 2022 organiseerde de werkgroep Toetsen op afstand samen met de Special Interest Group Digitaal Toetsen en
Heeft je team net een tof experiment met EdTech binnen een onderwijsinstelling afgerond? Zit je middenin een onderwijsinnovatie-project met een nieuwe EdTech tool? Heb je een vraag, of wil je juist je mening over een EdTech-vraagstuk delen? Dan zoeken we jou!
In 2021 startte de werkgroep EdTech de community EdTech voor onderwijsinnovatie. Het belang van de community: samenwerking tussen instellingen onderling, en tussen instellingen en EdTech-bedrijven, effectiever maken. Inmiddels nemen al tientallen geïnteresseerden deel aan de community.
Na een vliegende start met een aantal bijeenkomsten, kreeg de community EdTech voor Onderwijsinnovatie een eigen pagina op communities.surf.nl. En die wil de werkgroep verder vullen met voorbeelden vanuit het onderwijs, startups of bedrijfsleven – voorbeelden hoe je innoveert en experimenteert binnen het hoger onderwijs met Educatieve Technologie (EdTech). Maar ook hoe je als startup omgaat met EdTech-vraagstukken. De werkgroep maakte zelf al een start met een aantal voorbeelden:
Heb je een artikel op de plank liggen? Plaats deze op de communitypagina en deel je kennis!
Foto van AbsolutVision via Unsplash.
Deel deze pagina
Op 6 en 7 december 2022 organiseerde de werkgroep Toetsen op afstand samen met de Special Interest Group Digitaal Toetsen en
Van meer en kwalitatief goede reacties op cursusevaluaties tot het monitoren van de academische schrijfvaardigheid van studenten. Sinds oktober 2022
Stel je voor: je bent een EdTech startup gestart, maar weet niet zo goed hoe je verder moet gaan en
Dit artikel is geschreven door: Mira Buist-Zhuk, Hans Beldhuis, Susanne Täuber (Rijksuniversiteit Groningen) & Robert Schuwer (aanvoerder van de zone Leermaterialen).