Vier jaar versnellen
Eindpresentatie Versnellingsplan 2019-2022. Een overzicht van vier jaar versnellen. Download de presentatie via onderstaande knop. Download de presentatie hier Download
Versnellingsplan | Versnellingsplan Onderwijsinnovatie met ICT
De Vereniging van Universiteiten, Vereniging Hogescholen en SURF presenteren gezamenlijk een Versnellingsagenda voor onderwijsinnovatie. Het eerste idee hiervoor is ontstaan tijdens de SURF-studiereis ‘onderwijs op maat’, waar bestuurders van universiteiten en hogescholen aan deelnamen. Binnen de Vereniging van Universiteiten vormt deze versnellingsagenda een concrete vervolgstap op de publicaties ‘Nederlandse universiteiten en technologie in onderwijs’ en ‘Digitalisering in universitair onderwijs’. De Vereniging van Universiteiten geeft hiermee invulling aan de onderwijspoot van het project ‘digitale samenleving’. Voor de Vereniging Hogescholen geeft de versnellingsagenda uitwerking aan ambities die zijn verwoord in de strategische agenda ‘#hbo 2025 – Wendbaar en weerbaar’. In deze versnellingsagenda zijn tevens de bevindingen meegenomen van de kwartiermaker ‘delen van digitale leermaterialen’ Rob Fastenau, die in opdracht vanVereniging van Universiteiten en Vereniging Hogescholen van april tot september 2017 een verkenning uitvoerde naar de mogelijkheden om het delen van digitale leermaterialen te versnellen. De versnellingsagenda vormt voor SURF de opmaat voor het Meerjarenplan 2018-2021.
Deel deze pagina
Eindpresentatie Versnellingsplan 2019-2022. Een overzicht van vier jaar versnellen. Download de presentatie via onderstaande knop. Download de presentatie hier Download
Hoe evidence-informed innoveren de kans op succesvolle onderwijsinnovaties vergroot Energietransitie, klimaat, digitalisering, diversiteit en inclusie. Zomaar een greep uit de
Steeds meer docenten maken, delen en hergebruiken open leermaterialen. In veel gevallen start dit met een project, al dan niet
VP. is dé glossy van het Versnellingsplan. 4 jaar versnellen samengevat in 114 pagina’s interviews, portretten, reflecties en columns. Deze
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies