Kwaliteitenradar Onderwijskundig ICT professional
Wil je meer inzicht krijgen in de kennis, vaardigheden en kenmerken van onderwijskundig ICT professionals? Maak dan kennis met het
Versnellingsplan | Proeftuinen voor professionalisering | Proeftuin Digitale Peerfeedback | Placemat digitale peerfeedback
Naast de placemat Online Didactiek heeft de zone Docentprofessionalisering de placemat Digitale Peerfeedback beschikbaar. Voor digitale peerfeedback hebben we gekozen voor de vorm van professionaliseren in professionele leergemeenschappen (PLG’s). Op deze placemat staan vast tips om je op weg te helpen met digitale peerfeedback in je onderwijs!
Echte versnelling vindt namelijk niet in een zone plaats, maar binnen een opleiding. Daarom ontwerpen we als zone Docentprofessionalisering zelf een professionaliseringsaanbod rondom onderwijsinnovaties, en proberen we dat binnen onze eigen instellingen uit. Daar kunnen anderen dan weer van profiteren.
De placemats zijn onderdeel van de ‘Proeftuinen voor Professionalisering’ van de zone. In deze proeftuinen proberen instellingen professionaliseringsaanpakken uit en volgt deze met onderzoek. De proeftuinen worden rond vier thema’s ontworpen: peerfeedback, online didactiek, learning analytics en formatief toetsen.
Meedoen aan een van de proeftuinen? Vragen over de placemat? Neem contact op met de zone via docentprofessionalisering@versnellingsplan.nl.
Deel deze pagina
Wil je meer inzicht krijgen in de kennis, vaardigheden en kenmerken van onderwijskundig ICT professionals? Maak dan kennis met het
De werkgroep Toetsen op afstand ontwikkelden samen met onderzoekers van de HAN een digitale versie van een gesprekstool om de
Wil je binnen je instelling, faculteit of opleiding een visie ontwikkelen op (digitaal) toetsen? Deze visietool van de werkgroep Toetsen
Aan de slag met de (door)ontwikkeling van een krachtige Learning community Hoe kan de samenwerking tussen bedrijven en onderwijsinstellingen worden
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies