Terugblik: dit was de Toets2daagse
Op 6 en 7 december 2022 organiseerde de werkgroep Toetsen op afstand samen met de Special Interest Group Digitaal Toetsen en
Het Versnellingsplan Onderwijsinnovatie met ICT komt na vier succesvolle jaren aan het eind van deze maand officieel ten einde. Als programmateam kijken we terug op vier enerverende jaren. We danken de aanvoerders, verbinders, de stuurgroep, de collega’s in de zones, de mensen in de instellingen, diegenen die het Versnellingsplan hebben gevolgd en zij die met ons hebben samengewerkt. Samen hebben we innovatie in het hoger onderwijs in een hogere versnelling gezet.
En hoewel het Versnellingsplan officieel afloopt, is nog niet alles afgerond. Volgend jaar mag je in januari nog een en ander van ons verwachten op de website én onze sociale mediakanalen. Zo wordt de Digitale CompetentiePeiler nog doorontwikkeld en volgt er nog een aantal Engelse vertalingen van producten.
Tot die tijd nemen we een aantal weken vrijaf en zodra echt alle laatste producten zijn opgeleverd, sluiten we de winkel. De website van het Versnellingsplan met de kennisbank blijft uiteraard online, zodat jullie nog jaren gebruik kunnen maken van de producten en resultaten van vier jaar versnellen. Een deel van de pilots loopt door in Npuls, waar ook de sociale mediakanalen van het Versnellingsplan in zullen overgaan. Wil je dus op de hoogte gehouden worden van de digitale ontwikkeling en innovatie in het onderwijs, blijf ons dan volgen.
Voor nu rest ons niets anders dan jullie veel inspiratie voor 2023 te wensen en we hopen jullie weer tegen te komen!
Deel deze pagina
Op 6 en 7 december 2022 organiseerde de werkgroep Toetsen op afstand samen met de Special Interest Group Digitaal Toetsen en
Van meer en kwalitatief goede reacties op cursusevaluaties tot het monitoren van de academische schrijfvaardigheid van studenten. Sinds oktober 2022
Stel je voor: je bent een EdTech startup gestart, maar weet niet zo goed hoe je verder moet gaan en
Dit artikel is geschreven door: Mira Buist-Zhuk, Hans Beldhuis, Susanne Täuber (Rijksuniversiteit Groningen) & Robert Schuwer (aanvoerder van de zone Leermaterialen).