Kees Ritmeester van Driestar educatief Waarom zou je niet op een creatieve manier omgaan met de uitdagingen van de crisis? Dat was de insteek van
Kees Ritmeester van Driestar educatief Waarom zou je niet op een creatieve manier omgaan met de uitdagingen van de crisis? Dat was de insteek van
Susan McKenney van de Universiteit Twente Een week lang alles offline. Om na die week volledig online onderwijs aan te kunnen bieden. Van inhoud, didactiek
Peter Dekker van Hogeschool van Amsterdam Het nieuws dat de instellingen gesloten zouden worden, kwam niet als donderslag bij heldere hemel. Niet bij Peter Dekker
In deze serie stellen we deelnemers van het Versnellingsplan voor. Deze week: Wilco te Winkel, informatiemanager bij de Erasmus Universiteit Rotterdam en lid van de zone Studiedata. Wat
Judith Vennix van Hogeschool Rotterdam Twee online magazines, een flink uitgebreide helpdesk: het waren de eerste stappen bij de Hogeschool Rotterdam om docenten te faciliteren tijdens de
Carolien Kamphuis van de Radboud Universiteit In een indrukwekkend snel tempo vonden universiteiten en hogescholen hun weg in het organiseren van onderwijs op afstand. Maar
Elke week stellen we een ander Versnellingsplanlid aan je voor. Deze week: Jet de Ranitz, CEO van SURF en lid van de stuurgroep van het Versnellingsplan. Wat
Wilco te Winkel en de Erasmus Universiteit Rotterdam Van 24 mei tot en met 8 juli publiceren we wekelijks verhalen uit de praktijk over het
Wilco te Winkel en de Erasmus Universiteit Rotterdam Van 24 mei tot en met 8 juli publiceren we wekelijks verhalen uit de praktijk over het
Theo Nelissen en Avans Hogeschool Mens en cultuur zijn belangrijke aspecten in de totstandkoming van een meer structurele inzet van studiedata, ziet Theo Nelissen van Avans