Versnellingsplan in praktijk: “Met de toolkit docentprofessionalisering ga je gestructureerd een waardevol gesprek aan” Lees meer »
Versnellingsplan in praktijk: Met één druk op de knop een vak volgen aan een andere universiteit Lees meer »
Docentprofessionalisering Theoretische en praktische inzichten rondom leiderschap in onderwijsinnovatie met ICT 15 december 2022
Docentprofessionalisering Het implementeren van onderwijsinnovaties in hoger onderwijs: van initiatie tot organisatieroutine 15 december 2022
Evidence-informed Nóg beter onderwijs ontwikkelen: position paper Evidence-informed onderwijsinnovatie 12 december 2022
Digitale leermaterialen Digitale leermaterialen: 8 factoren voor succesvolle vernieuwing 10 november 2022
Werkgroep EdTech Avontuurlijke samenwerkingen: EdTech modellen van experimenten tot toepassing 30 maart 2022
Digitale leermaterialen Verklaring en rapport Nationale Aanpak Digitale en Open Leermaterialen 7 maart 2022
Flexibilisering Handreiking en praatplaat: Sociale binding in online en blended leergemeenschappen 28 september 2021
Werkgroep Toetsen op afstand Handreiking voor examencommissies: onderscheid tussen onregelmatigheden en fraude 15 september 2021
Werkgroep Toetsen op afstand Onderzoeksrapport online toetsing: ervaringen van examencommissies 30 juni 2021
Gezamenlijk koersen op versnelling Rapport Digitale leermaterialen in het hoger onderwijs 14 juni 2021
Docentprofessionalisering Bouwstenenrapport 2.0 voor effectieve docentprofessionalisering 1 februari 2021
Digitale leermaterialen Vakcommunity’s over een landelijk platform digitale open leermaterialen 16 november 2020
Docentprofessionalisering Handboek Professionele ontwikkeling rond onderwijsinnovatie met ICT 9 november 2020
Docentprofessionalisering Aandacht voor de docent: position paper docentprofessionalisering 8 oktober 2020