Onder de motorkap: Onderzoek naar EdTech testbeds in Europa
Het onderwijs is voortdurend in ontwikkeling. Studenten hebben behoefte aan afwisselend onderwijs dat aansluit op hun eigen belevingswereld. Terwijl docenten
Met het vertrek van Timo Kos naar Hogeschool Saxion, waar hij per 1 januari 2020 start als lid College van Bestuur, is de stuurgroep van het Versnellingsplan op zoek gegaan naar een nieuwe aanvoerder voor de zone EdTech. We zijn verheugd bekend te kunnen maken dat Jelgar de Wilde van Hogeschool Inholland per 1 januari 2020 als nieuwe aanvoerder van de zone is benoemd.
Met het aantreden van Jelgar krijgt het Versnellingsplan er een sterke speler op het gebied van onderwijs, innovatie en ICT erbij. Jelgar heeft ruim 16 jaar ervaring in IT en is sinds 2006 werkzaam bij Hogeschool Inholland. Momenteel is hij daar Manager Ontwikkeling & projecten.
De komende paar maanden worden door de nieuwe en vertrekkend aanvoerder gebruikt om de continuïteit van de werkzaamheden en projecten van de zone EdTech in goede banen te leiden.
We wensen Timo veel succes en heten Jelgar hartelijk welkom.
Deel deze pagina
Het onderwijs is voortdurend in ontwikkeling. Studenten hebben behoefte aan afwisselend onderwijs dat aansluit op hun eigen belevingswereld. Terwijl docenten
A social imaginary for the public value of humanity in education Publieke waarden is bij veel hoger onderwijs instellingen een
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Hoe ervaren instellingen het gebruik van EdTech oplossingen in het onderwijs? Hoe beoordelen ze de nieuwe techologieën? Hebben ze te