Als we het hoger onderwijs willen verbeteren, is evidence-informed docentprofessionalisering cruciaal en dit kan niet zonder ICT.
Als we het hoger onderwijs willen verbeteren, is evidence-informed docentprofessionalisering cruciaal en dit kan niet zonder ICT.
Het onderwijs is constant aan verandering onderhevig. Toch blijkt het vaak lastig met veranderingen in de maatschappij mee te bewegen. Digitalisering is een van deze
Het is fantastisch om mee te mogen denken over het onderwijs van de toekomst, om te werken aan onderwijsarrangementen die het leren door studenten, docenten
Professionalisering van docenten (in ICT) is een continu proces en gaat hand in hand met onderwijsinnovatie. De grote uitdaging? Innovatieve vormen van professionalisering inzetten waarbij
Onderwijsvernieuwers zouden meer successen behalen als zij op een verantwoorde manier kunnen experimenteren, en zij daarbij voldoende ondersteund worden.
De toekomst van het onderwijs ligt in de handen van studenten én docenten.
Sinds jonge leeftijd ben ik al geïnteresseerd in het verbeteren van onderwijs en het leren van mensen. Momenteel staan we voor een grote uitdaging. Artificiële
De grootste uitdaging is om de vragen uit de onderwijspraktijk en de antwoorden en kennis uit het onderzoek op zo’n manier bij elkaar te brengen,
Over 4 jaar hoop ik dat er mooie samenwerkingen zijn ontstaan vanuit de versnellingsteams die ook echt tot versterking van het onderwijs hebben geleid!