Versnelling in onderwijsinnovatie is heel hard nodig, omdat we merken dat het ‘oude opleiden’ studenten onvoldoende voorbereidt op het werken en leven van deze tijd.
Versnelling in onderwijsinnovatie is heel hard nodig, omdat we merken dat het ‘oude opleiden’ studenten onvoldoende voorbereidt op het werken en leven van deze tijd.
De grote – paradoxale – uitdaging voor de zone Flexibilisering luidt: voor flexibilisering van het onderwijs is vergaande standaardisering vereist.
Zonder docentprofessionalisering, geen onderwijsontwikkeling, laat staan een versnelling. De versnelling vindt plaats in de eigen instelling. De zone Docentprofessionalisering levert een bijdrage in de vorm
De grootste uitdaging op het gebied van flexibilisering van het hoger onderwijs, is de complexiteit van het vraagstuk. Er zijn uiteenlopende manieren om invulling te
Anne-Roos Renkema, Klaas Timmerman, Charlotte Heystek, Johanna de Groot, Yvonne Florissen, Elsbeth Vonkeman, Kiki Leijdekkers, Eva Drenth