Binnen het Versnellingsplan ben ik projectleider van de nieuwe werkgroep Versnelling van onderwijsinnovatie met EdTech. Als projectleider wil ik graag invulling geven aan de grootste
Binnen het Versnellingsplan ben ik projectleider van de nieuwe werkgroep Versnelling van onderwijsinnovatie met EdTech. Als projectleider wil ik graag invulling geven aan de grootste
Versnelling van onderwijsinnovatie met EdTech, dát is wat we willen. Er zijn vaak al hele toffe pilots met nieuwe tools bij groepen docenten, opleidingen of
Evidence-informed innovatie loopt via flankerend onderzoek en ongebaande paden, samen met didactische professionalisering, na mislukking en tegenwerking, en altijd met een beheerste mate van ‘onredelijkheid’
Within higher education institutions, we all face similar challenges when it comes to the use of (education) data. I am happy to contribute to this
Als relatiemanager en productmarketeer lever ik graag een bijdrage aan het verder verspreiden en in gebruik nemen van de innovatieve producten die voortvloeien uit het
Onderwijsinnovatie met ICT op evidence-informed wijze vormgeven leidt tot beter onderbouwde en effectievere innovaties. Evidence-informed houdt in dat je zowel wetenschappelijk bewijs en studiedata als
Adequaat gebruik van studiedata is onlosmakelijk verbonden met het hoger onderwijs van de toekomst. De Zone Studiedata levert een belangrijke bijdrage aan de landelijke ontwikkelingen