Onder de motorkap: Onderzoek naar EdTech testbeds in Europa
Het onderwijs is voortdurend in ontwikkeling. Studenten hebben behoefte aan afwisselend onderwijs dat aansluit op hun eigen belevingswereld. Terwijl docenten
De werkgroep Versnelling van onderwijsinnovatie met EdTech is inmiddels écht gestart, en wel met een onderzoek naar groeimogelijkheden voor EdTech ondernemers in Nederland. Daarvoor vragen we je hulp! Heb je een EdTech-bedrijf of start-up? Vul dan de (korte) vragenlijst in.
Het invullen van de vragenlijst levert je een persoonlijk rapport op, gebaseerd op een landelijke vergelijking. Voor de leden van de werkgroep vormen de resultaten een uitgangspunt over hoe ze, samen met EdTech leveranciers, het onderwijs sneller en beter kunnen innoveren.
Deel deze pagina
Het onderwijs is voortdurend in ontwikkeling. Studenten hebben behoefte aan afwisselend onderwijs dat aansluit op hun eigen belevingswereld. Terwijl docenten
A social imaginary for the public value of humanity in education Publieke waarden is bij veel hoger onderwijs instellingen een
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Hoe ervaren instellingen het gebruik van EdTech oplossingen in het onderwijs? Hoe beoordelen ze de nieuwe techologieën? Hebben ze te